2012. április 1., vasárnap

ha már akkezdet phiai

Újra a billentyűk világába!
Az előző próbálkozásom a blogolás terén nem ment sikerrel, remélem ehhez több energiám és bátorságom lesz. Az előzőbe igazából semmi érdekeset nem írtam csak a hirtelen 'hülyeségeimet' és próbáltam követni az aktuális blogtrendeket, bár szerintem ha jól fogalmazol és érdekes amit írsz de a külseje a blogodnak otromba senki se fogja nézni.
A lényegesebb igazából hogy miről fog szólni...hát rólam és a reménytelenségről!
-a reménytelenül hosszú napjaimról

-a reménytelenül idióta barátaimról
-a reménytelen szerelmeimről


Amikor elkezdek írni filozófusnak hiszem magam! TÉNYLEG? NEEEEEEEEEEEM!
Csak egy átkozott lúzernek aki bámul maga elé a laptopra és írja búját baját, meg ami eszébe jut. Mert nincs kinek elmondania éppen vagy ha van is nem tudja kifejezni magát.
Már túl késő van, ideje van aludnom is mert álmos vagyok sajnos. De kárpótlásul képeket mutatok amiket ma találtam a bloghoz NEKED(akárki is vagy, ha egyáltalán vagy)



















Tisztelettel: Én!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése